JEFTIĆ JOVO ODGOVARA NAČELNIKU

 Kako se republička i lokalna vlast odnosi prema onima koji su stvarali Republiku Srpsku najbolje pokazuje ovo pismo, demobilisanog borca VRS.

Jeftić Jovo

Ovim putem želim da kažem pravu istinu šta se desilo tog jutra. Sve je počelo u srijedu 28 .09. kada sam došao u opštinu da se sastanem sa načelnikom Ilijom Jovicicem, Tog dana nije bio u opštini, otišao sam u financije kod Čecavac Dejana i zamolio sam ga da obavjesti načelnika da ću doći u petak ujutro i ostavio mu broj tel. Kako bi me obavjestio kada mogu doći, ali niko me nije obavjestio.
Te srijede sam susreo se sa Zoranom Vidicem koji mi je rekao da dodjem ujutro u petak kako bi ih sve zajedno okupio. Tog petka ujutro zatekao sam samo portira zgrade opštine i tako dok sam čekao da se pojavi Načelnik Jovicic u tom periodu stigla je policija i tražila od mene dokumente .. pitao sam ih zašto to traže od mene , oni su rekli da su dobili anonimnu prijavu da ja čekam Nacelnika kako bih mu stvarao probleme a ja sam samo došao da razgovaram o svom problemu sa kojim je Načelnik vrlo upoznat ... U medju vremenu pozvao me Pajo Trkulja kod sebe u kancelariju i rekao mi je da je Načelnik poručio da me on primi. Gospodin Pajo je pozvao Zorana Vidića i Dejana Čečavca kako bi obavili razgovor . Kada sam posao kuci pred opštinom me čekao policajac i otpratio me do mog auta ... ne rekavsi mu ništa otisao sam svojoj kući vidno razočaran Otac sam poginulog borca ..ratni sam vojni invalid i samo sam želio da ostvarim svoja prava koja mi po zakonu pripadaju ... Želim ovim putem da kazem gos.Načelniku da ako vec kazete da niste vi onda bih vas zamolio da pronadjete tu anonimnu osobu . TOLIKO OD MENE ZA SADA Jeftić Jovo

Коментари

Популарни постови